Tuesday 21 April 2015

21 April 2015

Hari ni masa perhimpunan di sekolah saya tertawa bila mendengar seorang sahabat yang bercakap dengan saya suaranya tak keluar...dah macam suara itik serati gitu...sekali balik rumah badan saya rasa tak sedap..last last dah malam ni suara saya pulak dah macam itik serati...macam manalah nak mengajar esok...dah lah esok ada fizik form 5..nak masuk tajuk baru electromagnet..

Hari ni agak  menarik juga bila dapat buat Egg Drop Project dengan pelajar form 4..sebenarnnya ada perjanjian dengan mereka..kumpulan yang berjaya menyelamatkan 5 biji telur saya akan belanja pizza..sekali tu ada 2 kumpulan yang berjaya..kebetulan jam 11 pizza hut dah buka..saya call je suruh diorang datang...seronok betul budak-budak kat kelas form 4 tadi



1 comment:

  1. Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

    Aaron
    aarongrey112 gmail.com

    ReplyDelete